Usługi dla branży hotelarskiej

Szkolenia, audyty oraz usługi doradcze, a wszystko po to, by zapewnić rozwój Tobie i Twojemu hotelowi. Sprawdź naszą ofertę i wybierz to, czego potrzebujesz.

Szkolenia

Lorem ipsum dolor sit amet, te has solet postea. Voluptua quaestio dissentias has ex, no eum aliquid tibique petentium, agam mucius liberavisse eos id. Ut sea accumsan interpretaris, viderer pertinax repudiandae ne ius, qui ne porro insolens instructior.

Obsługa klienta - podnoszenie jakości
w poszczególnych działach

Dlaczego warto być partnerem organizatora konferencji a nie tylko dostawcą usług? - konferencja oczami organizatora i uczestnika

Szkolenie dedykowane dla pracowników hoteli zaangażowanych w proces sprzedaży usług konferencyjnych i obsługi konferencji

  • optymalizacja i standaryzacja procesu obsługi konferencji,
  • identyfikowanie realnych kosztów świadczenia usług,
  • minimalizacja ryzyka powstania nieprzewidzianych kosztów,
  • prowadzenie up- i cross-selling usług/produktów powiązanych z organizacją konferencji.

Jak zadbać o gościnność w hotelu
i restauracji

Szkolenie dedykowane dla recepcjonistów, kelnerów,  rehabilitantów, pracowników HSK oraz innych osób mających codzienne kontakty z obsługą Gości/Klientów
w hotelu/restauracji.

  • przygotowanie uczestnika do pracy podczas obsługi Gości, nauczenie zasad poprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, oraz poznanie typów Klientów w gościnności usługowej;
  • nauczenie uczestnika zasad gościnności usługowej podczas codziennych kontaktów, rozumienia potrzeb Gości i rozwiazywania konfliktów, które mogą pojawiać się podczas obsługi, oraz skutecznie radzić  sobie w procesie reklamacji;
  • nauczenie uczestników tego jak radzić sobie z trudnym klientem; 
  • nabycie umiejętności samokontroli i radzenia sobie ze stresem podczas pracy z Gościem.

Profesjonalna
i gościnna służba pięter

Szkolenie dedykowane jest pracownikom służby pięter oraz osobom odpowiedzialnych za utrzymanie czystości w obszarach usługowych hotelu.

Celem szkolenia jest:

  • przygotowanie uczestników do świadczenia profesjonalnych usług utrzymywania czystości na terenie hotelu;
  • zapoznanie uczestnika z zasadami BHP, bezpiecznymi i profesjonalnymi technikami pracy dla utrzymania wysokiego poziomu bezpieczeństwa higienicznego i czystości. 
  • Nauczenie uczestnika planowania pracy oraz stosowania odpowiednich arkuszy w tym celu.

Profesjonalna
i gościnna recepcja

Szkolenie dedykowane dla recepcjonistów hotelowych.

Celem szkolenia jest:

  • przygotowanie uczestników do obsługi gości w recepcji na najwyższym poziomie, ze szczególnym uwzględnieniem gościnności usługowej oraz maksymalizacji przychodów ze sprzedaży produktów i usług hotelowych (noclegowych) poprzez wzrost umiejętności zawodowych pracowników recepcji. 
  • Uczestnicy będą kreowali lepsze doświadczenia Gości i efektywniej komunikowali się z klientem, co wpłynie na wzrost przywiązania Gości do obiektu.

Profesjonalna
i gościnna obsługa kelnerska

Szkolenie dedykowane dla kelnerów.

Celem szkolenia jest 

  • przygotowanie uczestników do świadczenia profesjonalnych usług gastronomicznych. 
  • Zapoznanie uczestników z zasadami pracy kelnera w zakresie profesjonalnej obsługi gościa indywidualnego i grupowego. 
  • Nauczenie uczestnika planowania i organizowania pracy oraz stosowania odpowiednich zasad serwisu kelnerskiego.
Zwiększenie rentowności hotelu i poziomu sprzedaży

Skuteczne zarządzanie przychodami i kosztami operacyjnymi w obiekcie hotelowym

Szkolenie dedykowane jest do całej kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla.

Celem szkolenia jest:

  • nabycie praktycznej wiedzy w zakresie efektywnego  zarządzania kosztami,
  • nauczenie uczestników jak monitorować działalność operacyjną, żeby unikać strat,
  • nauczenie uczestników tworzenia wskaźników pomiarowych dla zwiększania efektywności operacyjnej,
  • nabycie wiedzy z zakresu tworzenia, kalkulacji i skutecznej sprzedaży ofert, 
  • nauczenie uczestników jak chronić finanse firmy.

Zarządzanie przychodem spa

Szkolenie dedykowane właścicielom, dyrektorom, spa managerom.

Celem szkolenia jest:

  • poznanie narzędzi do zarządzania przychodem
  • Nauka wyznaczania wskaźników i ich analizy
  • Nauka planowania budżetu
  • Poznanie sposób tworzenia oferty SPA

Jak skutecznie sprzedawać usługi w hotelu i restauracji?

Szkolenie dedykowane dla recepcjonistów hotelowych, recepcjonistów w SPA, pracowników marketingu, pracowników działu sprzedaży, rezerwacji i usług MICE.

Celem szkolenia jest: 

  • nauczenie uczestników psychologii sprzedaży i metod sprzedaży; 
  • nauczenie uczestników na czym polegają decyzje zakupowe i jak skutecznie sprzedawać usługi w hotelu i restauracji 
  • wyrobienie automatycznych nawyków komunikacyjnych ułatwiających sprzedaż językiem korzyści, oraz jakie są zasady sprzedaży sugestywnej.
Szkolenie dla właścicieli / kadry menedżerskiej / liderów

Przywództwo jako metoda na pozyskiwanie i zatrzymywanie pracowników w swojej firmie

Szkolenie dedykowane dla kadry zarządzającej, kierowników działów, samodzielnych pracowników współpracujących z innymi kierownikami.

Celem szkolenia jest: 

  • przygotowanie uczestnika do pełnienie roli lidera w organizacji, 
  • nauczenie kompetencji przywódczych i postaw jakie są konieczne do skutecznego przewodzenia w swoich zespołach;
  • poznanie typów osobowości, i metod pracy z poszczególnymi osobami w zależności od grupy pokoleniowej;
  • nauczenie uczestników tego czym jest zaufanie i konflikt w organizacji.

Usługi doradcze

Usługi doradcze pomagają nam jeszcze skuteczniej wesprzeć Cię w zarządzaniu hotelem.

Wdrożenia oprogramowania wspomagającego zarządzanie hotelem oraz dobór innych narzędzi.

Zarządzanie rezerwacjami, zasobami czy innymi kwestiami staje się problematyczne? Pomożemy Ci znaleźć takie narzędzia, których będziesz używał z przyjemnością, a przede wszystkim – skuteczne.

Tworzenie i optymalizacja procedur

Hotel funkcjonuje, ale czujesz że może być lepiej? A może jesteś na etapie planowania? Ta usługa pomoże Ci „zaprogramować” efektywne działanie hotelu.

Pre-opening

Chciałbyś przetestować swój obiekt przed jego otwarciem? To nasza specjalność!

Organizacja pracy i opisy stanowisk

Unikaj konfliktów i nierzetelności poprzez czytelne wskazanie obowiązków na danym stanowisku pracy. W ten sposób będziesz miał pewność, że każdy zna swoją odpowiedzialność i wie, jak wykonywać swoje obowiązki.

Audyty

Zalecamy regularne wykonywanie audytów, by uzyskać perspektywę zewnętrzną na to, co dzieje się wewnątrz.

Audyt mystery shopper

Tę usługę warto przeprowadzać min. 1/2 razy w roku by upewnić się, że gość hotelowy faktycznie czuje się gościem. Sprawdzisz w ten sposób funkcjonowanie każdego działu.

Audyt funkcjonalny (wewnętrzny)

To rodzaj przeglądu, mający na celu sprawdzenie obecnych procedur – czy istnieją, czy są przestrzegane, czy wymagają zmiany i  jak wpływają na wizerunek i przychody obiektu.

Przygotowując oraz realizując szkolenia i usługi doradcze stosujemy standard SUS 2.0.
Co to oznacza?

Przede wszystkim to, że Wasze potrzeby zostaną dokładnie zbadane, a szkolenia dostosowane w taki sposób, żebyście mogli osiągać firmowe cele. Współpracując z nami macie pewność, że wszelkie istotne szczegóły szkoleń zostaną dokładnie ustalone, włącznie ze sposobem oceny ich skuteczności.

Nasze usługi mogą być dofinansowane

Jesteśmy certyfikowanym podmiotem zarejestrowanym w Bazie Usług Rozwojowych. Oznacza to, że możesz uzyskać do 80% dofinansowania do naszych szkoleń i usług doradczych. Chętnie sprawdzimy, czy w Twoim regionie są takie możliwości - skontaktuj się z nami.

masz pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Marta-Janik-miniatura

Marta Janik

Zarządzanie projektami, usługi administracyjne, organizacja szkoleń
i konferencji, prowadzenie szkoleń.

Tel: 696 398 986
E-mail: m.janik@followus.pl

Przemysław Janik

Doradztwo dla samorządów, organizacja szkoleń i konferencji, prowadzenie szkoleń.

Tel: 664 152 263
E-mail: p.janik@followus.pl

© follow us 2022 wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i realizacja: Bonczyk.com.pl