Postanowiliśmy jeszcze w tym roku zrealizować co najmniej 10 szkoleń i usług doradczych, dzięki którym goście hoteli w Polsce odczują realną różnicę w poziomie gościnności w wybranym przez siebie obiekcie. Czy chcesz, by był to właśnie Twój hotel? Nie zawsze świetna reklama na TikToku wystarczy, by przyciągnąć uwagę gości - wyróżnij się spektakularnym poziomem obsługi, który na długo zostaje
Co powiesz na to, byśmy popracowali z zespołem recepcji i innych działów Twojego obiektu? Pomożemy Wam wczuć się w rolę gościa, zrozumieć jego potrzeby i sprawić, by czuł się u Was lepiej niż w domu i polecał pobyt znajomym.
Andrzej Kowalczyk i Robert Węglarz z przyjemnością podejmą się tego wyzwania, a my zbadamy Twoje potrzeby, zorganizujemy całą usługę z dbałością o każdy szczegół i jeszcze zdobędziemy na nią dofinansowanie.
Brzmi dobrze? Dopiero się rozkręcamy - z okazji gościnnego września wnioski dla branży Horeca przygotowujemy z 50% zniżką. Be my guest!