Usługi dla branży hotelarskiej

Szkolenia, audyty oraz usługi doradcze, a wszystko po to, by zapewnić rozwój Tobie i Twojemu hotelowi. Sprawdź naszą ofertę i wybierz to, czego potrzebujesz.

Usługi doradcze

Lorem ipsum dolor sit amet, te has solet postea. Voluptua quaestio dissentias has ex, no eum aliquid tibique petentium, agam mucius liberavisse eos id. Ut sea accumsan interpretaris, viderer pertinax repudiandae ne ius, qui ne porro insolens instructior.

Wdrożenia oprogramowania wspomagającego zarządzanie hotelem oraz dobór innych narzędzi.

 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum sodales nisl ac metus congue vehicula. Integer eros tellus, pretium sagittis metus nec, efficitur mattis ligula.

Stworzenie procedur

 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum sodales nisl ac metus congue vehicula. Integer eros tellus, pretium sagittis metus nec, efficitur mattis ligula.

Bezpieczeństwo pracowników i gości w dobie pandemii

 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum sodales nisl ac metus congue vehicula. Integer eros tellus, pretium sagittis metus nec, efficitur mattis ligula.

Organizacja pracy i opisy stanowisk

 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum sodales nisl ac metus congue vehicula. Integer eros tellus, pretium sagittis metus nec, efficitur mattis ligula.

Audyty

Lorem ipsum dolor sit amet, te has solet postea. Voluptua quaestio dissentias has ex, no eum aliquid tibique petentium, agam mucius liberavisse eos id. Ut sea accumsan interpretaris, viderer pertinax repudiandae ne ius, qui ne porro insolens instructior.

Audyt mystery shopper

 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum sodales nisl ac metus congue vehicula. Integer eros tellus, pretium sagittis metus nec, efficitur mattis ligula.

Audyt funkcjonalny (wewnętrzny)

 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum sodales nisl ac metus congue vehicula. Integer eros tellus, pretium sagittis metus nec, efficitur mattis ligula.

Szkolenia

Lorem ipsum dolor sit amet, te has solet postea. Voluptua quaestio dissentias has ex, no eum aliquid tibique petentium, agam mucius liberavisse eos id. Ut sea accumsan interpretaris, viderer pertinax repudiandae ne ius, qui ne porro insolens instructior.

Obsługa klienta - podnoszenie jakości
w poszczególnych działach

Jak zadbać o gościnność w hotelu
i restauracji

Szkolenie dedykowane dla recepcjonistów, kelnerów,  rehabilitantów, pracowników HSH oraz innych osób mających codzienne kontakty z obsługą Gości/Klientów
w hotelu/restauracji.
  • przygotowanie uczestnika do pracy podczas obsługi Gości, nauczenie zasad poprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, oraz poznanie typów Klientów w gościnności usługowej;
  • nauczenie uczestnika zasad gościnności usługowej podczas codziennych kontaktów, rozumienia potrzeb Gości i rozwiazywania konfliktów, które mogą pojawiać się podczas obsługi, oraz skutecznie radzić  sobie w procesie reklamacji;
  • nauczenie uczestników tego jak radzić sobie z trudnym klientem; 
  • nabycie umiejętności samokontroli i radzenia sobie ze stresem podczas pracy z Gościem.

Profesjonalna
i gościnna służba pięter

Szkolenie dedykowane jest pracownikom służby pięter oraz osobom odpowiedzialnych za utrzymanie czystości w obszarach usługowych hotelu.

Celem szkolenia jest:

  • przygotowanie uczestników do świadczenia profesjonalnych usług utrzymywania czystości na terenie hotelu;
  • zapoznanie uczestnika z zasadami BHP, bezpiecznymi i profesjonalnymi technikami pracy dla utrzymania wysokiego poziomu bezpieczeństwa higienicznego i czystości. 
  • Nauczenie uczestnika planowania pracy oraz stosowania odpowiednich arkuszy w tym celu.

Profesjonalna
i gościnna recepcja

Szkolenie dedykowane dla recepcjonistów hotelowych.

Celem szkolenia jest:

  • przygotowanie uczestników do obsługi gości w recepcji na najwyższym poziomie, ze szczególnym uwzględnieniem gościnności usługowej oraz maksymalizacji przychodów ze sprzedaży produktów i usług hotelowych (noclegowych) poprzez wzrost umiejętności zawodowych pracowników recepcji. 
  • Uczestnicy będą kreowali lepsze doświadczenia Gości i efektywniej komunikowali się z klientem, co wpłynie na wzrost przywiązania Gości do obiektu.

Profesjonalna
i gościnna obsługa kelnerska

Szkolenie dedykowane dla kelnerów.

Celem szkolenia jest 

  • przygotowanie uczestników do świadczenia profesjonalnych usług gastronomicznych. 
  • Zapoznanie uczestników z zasadami pracy kelnera w zakresie profesjonalnej obsługi gościa indywidualnego i grupowego. 
  • Nauczenie uczestnika planowania i organizowania pracy oraz stosowania odpowiednich zasad serwisu kelnerskiego.
Zwiększenie rentowności hotelu i poziomu sprzedaży

Skuteczne zarządzanie przychodami i kosztami operacyjnymi w obiekcie hotelowym

Szkolenie dedykowane jest do całej kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla.

Celem szkolenia jest:

  • nabycie praktycznej wiedzy w zakresie efektywnego  zarządzania kosztami,
  • nauczenie uczestników jak monitorować działalność operacyjną, żeby unikać strat,
  • nauczenie uczestników tworzenia wskaźników pomiarowych dla zwiększania efektywności operacyjnej,
  • nabycie wiedzy z zakresu tworzenia, kalkulacji i skutecznej sprzedaży ofert, 
  • nauczenie uczestników jak chronić finanse firmy.

Zarządzanie przychodem spa

Szkolenie dedykowane właścicielom, dyrektorom, spa managerom.

Celem szkolenia jest:

  • poznanie narzędzi do zarządzania przychodem
  • Nauka wyznaczania wskaźników i ich analizy
  • Nauka planowania budżetu
  • Poznanie sposób tworzenia oferty SPA

Jak skutecznie sprzedawać usługi w hotelu i restauracji?

Szkolenie dedykowane dla recepcjonistów hotelowych, recepcjonistów w SPA, pracowników marketingu, pracowników działu sprzedaży, rezerwacji i usług MICE.

Celem szkolenia jest: 

  • nauczenie uczestników psychologii sprzedaży i metod sprzedaży; 
  • nauczenie uczestników na czym polegają decyzje zakupowe i jak skutecznie sprzedawać usługi w hotelu i restauracji 
  • wyrobienie automatycznych nawyków komunikacyjnych ułatwiających sprzedaż językiem korzyści, oraz jakie są zasady sprzedaży sugestywnej.
Szkolenie dla właścicieli / kadry menedżerskiej / liderów

Przywództwo jako metoda na pozyskiwanie i zatrzymywanie pracowników w swojej firmie

Szkolenie dedykowane dla kadry zarządzającej, kierowników działów, samodzielnych pracowników współpracujących z innymi kierownikami.

Celem szkolenia jest: 

  • przygotowanie uczestnika do pełnienie roli lidera w organizacji, 
  • nauczenie kompetencji przywódczych i postaw jakie są konieczne do skutecznego przewodzenia w swoich zespołach;
  • poznanie typów osobowości, i metod pracy z poszczególnymi osobami w zależności od grupy pokoleniowej;
  • nauczenie uczestników tego czym jest zaufanie i konflikt w organizacji.

Przygotowując oraz realizując szkolenia i usługi doradcze stosujemy standard SUS 2.0.
Co to oznacza?

Przede wszystkim to, że Wasze potrzeby zostaną dokładnie zbadane, a szkolenia dostosowane w taki sposób, żebyście mogli osiągać firmowe cele. Współpracując z nami macie pewność, że wszelkie istotne szczegóły szkoleń zostaną dokładnie ustalone, włącznie ze sposobem oceny ich skuteczności.

masz pytanie?

Skontaktuj się z nami!

Marta Janik

Zarządzanie projektami, usługi administracyjne, organizacja szkoleń
i konferencji, prowadzenie szkoleń.

Tel: 696 398 986
Email: m.janik@followus.pl

Przemysław Janik

Doradztwo dla samorządów, organizacja szkoleń i konferencji, prowadzenie szkoleń.

Tel: 664 152 263
Email: p.janik@followus.pl

© follow us 2022 wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i realizacja: Bonczyk.com.pl