Dlaczego warto być partnerem organizatora konferencji a nie tylko dostawcą usług? - konferencja oczami organizatora i uczestnika
Szkolenie dedykowane dla pracowników hoteli zaangażowanych w proces sprzedaży usług konferencyjnych i obsługi konferencji
- optymalizacja i standaryzacja procesu obsługi konferencji,
- identyfikowanie realnych kosztów świadczenia usług,
- minimalizacja ryzyka powstania nieprzewidzianych kosztów,
- prowadzenie up- i cross-selling usług/produktów powiązanych z organizacją konferencji.
Jak zadbać o gościnność w hotelu i restauracji
Szkolenie dedykowane dla recepcjonistów, kelnerów, rehabilitantów, pracowników HSK oraz innych osób mających codzienne kontakty z obsługą Gości/Klientów
w hotelu/restauracji.
- przygotowanie uczestnika do pracy podczas obsługi Gości, nauczenie zasad poprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, oraz poznanie typów Klientów w gościnności usługowej;
- nauczenie uczestnika zasad gościnności usługowej podczas codziennych kontaktów, rozumienia potrzeb Gości i rozwiazywania konfliktów, które mogą pojawiać się podczas obsługi, oraz skutecznie radzić sobie w procesie reklamacji;
- nauczenie uczestników tego jak radzić sobie z trudnym klientem;
- nabycie umiejętności samokontroli i radzenia sobie ze stresem podczas pracy z Gościem.
Profesjonalna
i gościnna służba pięter
Szkolenie dedykowane jest pracownikom służby pięter oraz osobom odpowiedzialnych za utrzymanie czystości w obszarach usługowych hotelu.
Celem szkolenia jest:
- przygotowanie uczestników do świadczenia profesjonalnych usług utrzymywania czystości na terenie hotelu;
- zapoznanie uczestnika z zasadami BHP, bezpiecznymi i profesjonalnymi technikami pracy dla utrzymania wysokiego poziomu bezpieczeństwa higienicznego i czystości.
- Nauczenie uczestnika planowania pracy oraz stosowania odpowiednich arkuszy w tym celu.