Wychodząc naprzeciw najczęstszym potrzebom właścicieli hoteli w zakresie szkoleń personelu, przygotowaliśmy zestaw trzech jednodniowych szkoleń. Ten zestaw został przygotowany z myślą o tym, żeby ułatwić Państwu sprawne działanie obiektu jako całości poprzez podniesienie jakości obsługi klienta, wzrost poziomu sprzedaży i sprawdzenie rentowności Państwa oferty. Wszystkie szkolenia będą prowadzone w formie mini-wykładów oraz warsztatów praktycznych w parach/grupach.
Jak tworzyć rentowne oferty produktów i usług hotelowych.
Szkolenie dedykowane dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i rezerwacji, osób odpowiedzialnych za tworzenie ofert w hotelu i gastronomii. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do poprawnej kalkulacji i przygotowania oferty z wykorzystaniem wskaźników i mierników efektywności sprzedaży. Pobierz pełną informację o szkoleniu
Jak skutecznie sprzedawać produkty i usługi hotelowe w recepcji, dziale marketingu i rezerwacji.
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników recepcji, marketingu, biura obsługi klienta, pracowników działu rezerwacji oraz innych pracowników, którzy mają kontakt z klientem i możliwość tworzenia sytuacji sprzedażowych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do skutecznej sprzedaży mailowej, telefonicznej podczas kontaktów z klientem. Uczestnik nauczy się sprzedawać nie tylko produkty czy usługi, ale także doświadczenia. Pozna również sposoby domykania sprzedaży, by móc aktywnie z nich korzystać. Pobierz pełną informację o szkoleniu
Skuteczne metody pracy z klientem (w tym trudnym) w branży hotelarskiej podczas jego obsługi.
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników recepcji, kelnerów, pracowników HSK, rehabilitantów, fizjoterapeutów, pielęgniarek, pracowników marketingu, biura obsługi klienta i innych pracowników mających w codziennej pracy kontakt osobisty z klientem podczas obsługi. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do wysokojakościowej, skutecznej, bezpośredniej obsługi klienta podczas pobytu w obiekcie hotelowym. Uczestnik będzie potrafił radzić sobie w sytuacjach trudnych, jednocześnie budując profesjonalny wizerunek pracownika hotelu. Będzie także potrafił rozpoznawać typ gościa hotelowego oraz dostosować do niego sposób obsługi, aby zrealizować konkretne cele, takie jak np. zachęcenie gościa do powrotu do obiektu. Pobierz pełną informację o szkoleniu
Z naszych obserwacji wynika, że opisane powyżej usługi przydają się w branży najczęściej, ale jeśli mają Państwo inne potrzeby, to z przyjemnością zaproponujemy rozwiązania przygotowane specjalnie dla Państwa. Istnieje również możliwość zorganizowania szkoleń w formie zamkniętej – tylko dla pracowników Państwa hotelu.
(lunch I serwis kawowy)
Przede wszystkim to, że Wasze potrzeby zostaną dokładnie zbadane, a szkolenia dostosowane w taki sposób, żebyście mogli osiągać firmowe cele. Współpracując z nami macie pewność, że wszelkie istotne szczegóły szkoleń zostaną dokładnie ustalone, włącznie ze sposobem oceny ich skuteczności.
Jeśli chcieliby Państwo skorzystać z dofinansowania świadczonych przez nas usług, chętnie przeanalizujemy możliwości dla Państwa w tym zakresie oraz w razie potrzeby pomożemy przygotować się do wnioskowania.
Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w szkoleniu prosimy wypełnić formularz zgłoszeniowy powyżej.
Jeżeli mają Państwo jakieś pytania prosimy o kontakt mailowy na adres: szkolenia@followus.pl lub telefoniczny:
Sylwia Gala tel.: 784-962-187
Przemysław Janik tel.: 664-152-263
© follow us 2022 wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i realizacja: Bonczyk.com.pl